جستجو
   
    Delicious RSS ارسال به دوستان خروجی متنی
    کد خبر : 64747
    تاریخ انتشار : 25 آذر 1393 15:13
    تعداد بازدید : 449

    مدیرکل امور حقوقی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

    جذب کارشناس برای ارتقاء فعالیت واحدهای حقوقی تأمین اجتماعی

    مدیرکل امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی از جذب کارشناسان حقوقی برای ارتقاء فعالیت واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور خبر داد و گفت: پس از برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، از میان بیش از 5000 نفر، 84 نفر از نیروهای متخصص و خلاق به زودی در اختیار واحدهای حقوقی سراسر کشور قرار می گیرند.

    به گزارش  ایسنا، دکتر عمران نعیمی در نشستی با حضور مدیرکل و روسای شعب تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ و رئیس کمیسیون تخصصی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیوان عدالت اداری، افزود: یکی از عمده ترین مشکلات واحدهای حقوقی نبود نرم افزار جامع بود که به لطف خدا و همت کارکنان این نرم افزار جامع و یکپارچه که مجموعه اطلاعات واحدهای حقوقی اعم از بیمه ای و درمانی را دارد، در یک سیستم ثبت و ضبط خواهد کرد.

    مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی صدور دستورالعمل اجرایی ماده 50 قانون تامین اجتماعی را یکی از دیگر اقدامات این دفتر دانست و اذعان کرد: این دستورالعمل در وصول مطالبات سازمان بسیار موثر خواهد بود.

    مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز در این نشست گفت: با آسیب شناسی اصولی می توان میزان شکایت های مخاطبان سازمان تامین اجتماعی را در دیوان عدالت اداری کاهش داد.

    حسین جودکی افزود: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در حال حاضر 3 میلیون و 232 هزار و 84 نفر بیمه شده اصلی و تبعی را تحت پوشش خود دارد و با جمع کثیری از مراجعان روبه رو است و از طرفی قرار گرفتن این اداره کل در پایتخت، حساسیت عملکردی آن را دوچندان کرده است.

    وی افزود: اداره کل غرب تهران بزرگ به دیدگاه های قضات دیوان عدالت اداری و اجرای احکام آن احترام می گذارد و با توجه به مقررات سازمانی؛ در تحقق آرا و تعهدات سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

    جودکی با اشاره به آفت های بروکراسی اداری و طرح شکایت بیمه شدگان در دیوان عدالت اداری گفت: چرخه معیوب در برخی از بخشنامه ها، کاستی در تعامل با دیگر دستگاه ها، عدم همکاری برخی از کارفرمایان در برقراری بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور و موانع اجرایی احکام با توجه به نبود بخشنامه ها و دستورالعمل ها؛ موجب طرح شکایت و ارسال آن به دیوان عدالت اداری فراهم می شود.

    وی تعامل و نشست تخصصی اداره کل غرب تهران بزرگ با اعضای کمیسیون تخصصی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری را بسیار سودمند توصیف کرد و گفت: اداره کل غرب تهران بزرگ برای کاهش معضلات بیمه شدگان که منجر به ارتقای سلامت اداری می گردد، آماده هر گونه تعامل و همکاری می باشد.






    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :
تعداد بازدید کنندگان کل :
تا کنون :
28571310
اکنون :
28